Анкетування учителів (оцінювання якості освітніх та управлінських процесів)

7. Що саме Ви робите для забезпечення академічної доброчесності у своїй професійній діяльності?

  • Даю завдання, які неможливо списати

  • Використовую правила академічної доброчесності.

  • Стараюсь давати завдання, які унеможливлюють списування.

  • Проводжу бесіди, даю різні варіанти завдань

  • Усе роблю сама

  • Переконую батьків і дітей що користування ГДЗ це "медвежа " послуга

  • Контроль за учасниками освітнього процесу

  • Спілкуємося з колегами

  • При використанні інформації завжди вказую використане джерело

  • Готую завдання з кількома варіантами.

  • Учнів саджу по одному, даю декілька варіантів тестів та впродовж уроку спостерігаю за поведінкою та рухами учнів.

  • Намагаюся бути креативною

  • Працюю чесно стосовно інших, не привласнюю чужих надбань, співпрацюю з колегами.

  • Дотримуюсь правил, стараюсь бути чесною, справедливою, з повагою відноситись до колег та учнів

  • Пояснюю їм що впершу чергу це потрібно кожному з учнів особисто.

  • Організовувати проєктну й позакласну діяльність про доброчесність

  • Пропоную зробити розгорнутий тренінг стосовно академічної доброчесності, ввести певні правила в ліцеї, узгодити план дій та задати це запитання ще раз)

  • Індивідуальні завдання, типові завдання, у яких параметром є прізвище

  • Посилаюсь на джерела інформації у разі використання ідей, розробок та забезпечую контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освітиї

  • Використовую методичні розробки для формування основ академічної доброчесності

  1. Керівництво відкрите для спілкування

  2. Керівництво та педагогічні працівники співпрацюють і забезпечують зворотній зв'язок щодо їхньої праці

  3. Керівництво враховує пропозиції, надані педагогічними працівниками щодо підвищення якості освітнього процесу

  4. Педагогічні працівники можуть без побоювань висловлювати власну думку, навіть якщо вона не співпадає з позицією керівництва

  5. Розбіжності, які виникли між педагогічними працівниками та керівництвом школи, вирішуються конструктивно

  6. У закладі освіти застосовуються заходи, що допомагають педагогічним працівникам адаптуватись до змін умов праці

  7. Права педагогічних працівників дотримуються у закладі

  8. Керівництво підтримує ініціативи педагогічних працівників щодо розвитку закладу і місцевої громади

15. Яка Ваша роль у запобіганні проявам дискримінації в закладі освіти?

  • Не бачила прикладів дискримінації у школі.

  • Уникаю конфліктів

  • Як вчитель передаю принципи гуманності дітям

  • Якщо бачу таке, говорю, звертаюсь до колег, адміністрації

  • Виявити, провести бесіду, довести до відома класного керівника або батьків.

  • Знайомити здобувачів освіти що таке булінг та мобінг та яка за цим стоїть відповідальність.

  • Аналіз ситуації, вирішення сторін проблеми, виявлення потреб сторін

  • Дискримінації не спостерігала.

  • Із дітками проводити бесіди про захист прав людини

  • Аналізую ситуацію, визначаю проблему, намагаюся розв‘язати проблему та запобігти проявам дискримінації

  • аналіз ситуації, визначення сторін проблеми, виявлення потреб сторін, розроблення варіантів рішень, моніторинг та оцінка результатів, які допоможуть виміряти ефективність обраного шляху розв'язанням проблеми, коригувати свої дії у майбутньому, а також запобігти подальшим проявам дискримінації чи упереджень.

  • Дискримінують тільки вчителів

23. Якого запитання або запитань не вистачає у цій анкеті? Поставте, будь ласка, собі це запитання

  • Чи хотіли б Ви щось змінити в роботі закладу освіти?

  • Чи існує корумпованість у навчальному закладі?

  • Що хотілося б змінити (покращити) в освітньому процесі та середовищі?

  • Ваші рекомендації щодо зменшення бюрократичного навантаженння на вчителів

  • Чи я готова до нового навчального року в офлайн форматі під час військового стану під сповіщення про повітряну тривогу?

  • Чи вважаєте за потрібне спробувати почати проводити набір учнів за ще одною освітньою програмою навчання "інтелект"? Щоб у ліцеї був вибір для перших класів - НУШ або Інтелект

  • Чому у закладах освіти ще так багато бюрократичних підходів до освітнього процесу? І коли вже врешті вчителю зменшать кількість цієї бюрократичної писанини?

  • Чи актуальною є проблема педагогічного вигорання?

  • Чи комфортно вам працювати у вашому закладі освіти?

  • Хто має втрутитись й допомогти учневі, якщо він став на неправильний шлях: погано вчиться, прогулює уроки, порушує правила поведінки і т.д. ?

  • Чи буде проводитись поділ класу за наявності 24 учнів?

  • Що я можу зробити для підвищення ефективності своєї роботи і відповідно результатів навчання?

  • Для мене є важливою відсутність смартфонів у здобувачів освіти на уроках

  • Чи хотіли б ви змінити цей навчальний заклад на будь-який інший? (Ні)

  • Як в умовах дистанційного навчання досягти академічної доброчесності?