6–8 хвилин
Основні засади процесу реєстрації для участі у вступному випробуванні на бакалаврські програми, зокрема створення персонального кабінету й унесення в ньому даних та інформації, визначено Порядком реєстрації осіб для участі в національному мультипредметному тесті у 2025 році.
З’ясуймо, що потрібно знати, щоб успішно зареєструватися для участі в національному мультипредметному тесті (НМТ). Основний період реєстрації триватиме з 6 березня до 3 квітня 2025 року.
6 березня на сайті Українського центру оцінювання якості освіти стане доступним спеціальний сервіс, за допомогою якого потенційні учасники НМТ матимуть змогу створити персональний кабінет. Це можна зробити автоматично за допомогою застосунку Дія або ж шляхом заповнення форми в реєстраційному сервісі.
Після створення персонального кабінету в ньому потрібно буде виконати такі дії:
зазначити реєстраційні дані (контактну інформацію, категорію «випускник поточного року» або «випускник минулих років», відомості про заклад освіти (для випускників поточного року), у разі потреби поставити відмітку про проходження НМТ під час додаткових сесій, указати на потребу створення особливих (спеціальних) умов), вибрати із запропонованих переліків навчальний предмет на вибір і населений пункт в Україні або за кордоном, де учасник / учасниця планує перебувати в дні проведення НМТ, а також мову складання предметів сертифікаційної роботи;
завантажити сканкопії та/або фотокопії реєстраційних документів (їх перелік програма визначить автоматично відповідно до способу створення персонального кабінету і внесених реєстраційних даних);
підтвердити бажання взяти участь в НМТ і надіслати внесену інформацію та копії документів на обробку до регіонального центру оцінювання якості освіти, натиснувши на відповідну кнопку в сервісі.
Зупинімося докладніше на тому, дані яких документів потрібно зазначати під час реєстрації.
Якщо потенційні учасники НМТ під час створення персонального кабінету виберуть опцію «Створити за допомогою Дії», то їхні персональні дані буде заповнено автоматично. Для цього достатньо через Дію надіслати копію цифрового документа (ID-картки або закордонного паспорта). У такому разі не потрібно буде вручну вводити персональні дані й завантажувати сканкопії паспорта та картки платника податків.
Створюючи персональний кабінет самостійно, потенційні учасники НМТ в спеціальному сервісі вказують особисті дані (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), число, місяць і рік народження), вибирають з переліку тип паспортного документа або іншого документа, що посвідчує особу, і зазначають його дані. Якщо це паспорт книжечка, то потрібно вказати його серію і номер, якщо це ID-картка — тільки номер.
Також потрібно увести реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), а в разі його відсутності поставити в реєстраційній формі відповідну позначку. У 2025 році з’явилася можливість вказувати (за наявності) унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (ЄДДР).
До обов’язкових реєстраційних документів належить і документ, що підтверджує інформацію про освіту. Відповідно обов’язковими для завантаження будуть копії:
паспортного документа або іншого документа, що посвідчує особу, на підставі якого здійснюють реєстрацію. У разі неможливості завантаження сканкопії або фотокопії документа, що посвідчує особу, вступники замість нього можуть завантажити сканкопію (фотокопію) довідки з ЄДДР / витягу із реєстру територіальної громади, що містить інформацію про відповідний документ, що посвідчує особу, інформацію про який внесено в персональному кабінеті;
документа, що підтверджує внесену інформацію про РНОКПП: картка платника податків, або паспорт громадянина України, до якого внесено дані про РНОКПП, або свідоцтво про народження, до якого внесено дані про РНОКПП, або довідка про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи – платника податків, або довідка про внесення відомостей до ЄДДР, або витяг із реєстру територіальної громади;
документа, що підтверджує інформацію про освіту:
для цьогорічних випускників – копія довідки з місця навчання, яка підтверджує, що особа завершує здобуття повної загальної середньої освіти у 2025 році;
для випускників минулих років – копія одного з таких документів: документа про повну загальну середню освіту, документа про здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста, документа про здобутий освітньо-професійний ступінь фахового молодшого бакалавра, документа про здобутий ступінь вищої освіти, виписки з Реєстру документів про освіту ЄДЕБО, яка підтверджує наявність у ньому одного із зазначених у цьому підпункті документів про освіту.
Для окремих категорій учасників важливою буде ще й така інформація.
Якщо під час вибору навчального предмета із запропонованого переліку учасник / учасниця, заповнюючи реєстраційну форму, вкаже на бажання виконувати завдання сертифікаційної роботи з математики, та/або історії України, та/або біології, та/або географії, та/або фізики, та/або хімії мовою корінного народу або національної меншини, то йому / їй потрібно буде завантажити ще й копію довідки про мову навчання.
Вступники, які в реєстраційному сервісі вказали на потребу створення особливих (спеціальних) умов у ТЕЦ, мають завантажити копію медичного висновку про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього оцінювання за формою первинної облікової документації № 086-3/о «Медичний висновок про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання», затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 29 серпня 2016 року № 1027/900. Якщо такого медичного висновку не надано або надано медичний висновок без дотримання вимог законодавства щодо нього, вступника буде зареєстровано для участі в НМТ без створення особливих (спеціальних) умов у ТЕЦ.
Звертаємо увагу на те, що в разі ненадання тих чи тих копій документів або надання копій, що не відповідають вимогам, вступнику / вступниці буде запропоновано усунути недоліки якнайшвидше, але не пізніше ніж до 8 квітня.
Зауважимо також, що Порядком реєстрації осіб для участі в національному мультипредметному тесті у 2025 році визначено, у яких спосіб вступники можуть вносити зміни до реєстраційних даних, як подавати заяву про зміну мови завдань або про зміну спецумов, а також як подавати апеляційну заяву на оскарження рішення регламентної комісії в разі відмови в реєстрації.
Про інші особливості процедури реєстрації для участі в НМТ говоритимемо під час прямого етеру «НМТ-2025: ви запитуєте — ми відповідаємо».
https://testportal.gov.ua/nmt-2025-shho-potribno-znaty-pro-reyestratsiyu/
ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТУВАНЬ:
01.03 / 15.03 / 29.03 / 12.04
26.04 (зустріч з психологом) / 10.05 (зустріч з психологом)
Посилання на форму для реєстрації: https://forms.gle/C5KiP7F6snTDygAG7 або можете зателефонувати: +380675851317
14 березня о 9.00 розпочнеться реєстрація для участі в цьогорічному національному мультипредметному тесті (НМТ). Триватиме вона до 11 квітня включно. Український центр оцінювання якості освіти забезпечить реєстрацію в безпаперовій формі.
Щоб зареєструватися для участі в НМТ, потенційному вступникові / потенційній вступниці потрібно буде за допомоги спеціального сервісу, розміщеного на вебсайті УЦОЯО, самостійно створити персональний кабінет (зазначити особисті дані: реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дату народження, дані документа, що посвідчує особу) та виконати в ньому такі дії:
зазначити реєстраційні дані (контактну інформацію, категорію «випускник поточного року» або «випускник минулих років», указати на потребу створення особливих (спеціальних) умов), вибрати із запропонованих переліків навчальний предмет на вибір і населений пункт в Україні або за кордоном, де він / вона планує проходити НМТ, а також мову складання предметів сертифікаційної роботи;
завантажити сканкопії та/або фотокопії реєстраційних документів;
надіслати внесену інформацію та копії документів на обробку до регіонального центру оцінювання якості освіти, натиснувши відповідну кнопку в сервісі.
На першому кроці реєстрації, зазначаючи дані документа, що посвідчує особу, зауважуйте, що паспортні документи громадян України, термін дії яких закінчився в період дії воєнного стану, залишаються чинними, тож можна зареєструватися за наявною ІD-карткою.
Також наголосимо, що тим потенційним учасникам / учасницям, які ще не мають / не отримали РНОКПП, варто подбати про його отримання. Адже це найперше, що потрібно буде зазначити під час створення персонального кабінету на сайті УЦОЯО. Тим вступникам / вступницям, у яких виникне сумнів щодо наявності в них документів, що підтверджують достовірність РНОКПП, слід додатково перевірити, чи немає відмітки про РНОКПП в їхньому паспорті громадянина України чи паспорті громадянина України для виїзду за кордон, свідоцтві про народження чи довідці про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи – платника податків і картці платника податків.
На другому кроці реєстрації вступникам / вступницям потрібно буде вказати свою категорію.
Випускник минулих років — особа, яка вже має повну загальну середню освіту, тобто має відповідний документ: свідоцтво про повну загальну середню освіту або атестат. Наприклад, якщо ви навчаєтеся на 3 чи 4 курсі коледжу, але вже маєте документ про освіту, то вибирайте категорію «випускник минулих років», а у відповідному полі завантажуйте саме сканкопію / фотокопію свого свідоцтва про освіту.
Якщо ж ви навчаєтеся в школі / гімназії / ліцеї або на 1 чи 2 курсі коледжу або закладу професійної (професійно-технічної освіти) і лише цього року здобудете повну загальну середню освіту — указуйте категорію «випускник поточного року» і вибирайте з переліку свій заклад освіти. Вашим документом, що підтверджує інформацію про рівень здобутої освіти, є довідка з місця навчання, у якій має бути зазначено, що ви «завершуєте здобуття повної загальної середньої освіти в (місяць) 2024 року в (назва закладу освіти)».
Багато українських учнів наразі перебуває за кордоном. Тож далі інформація саме для них.
Якщо ви продовжуєте дистанційно навчатися в українському закладі і саме в ньому здобудете цьогоріч повну загальну середню освіту — під час реєстрації не вибирайте категорії «у закордонному закладі освіти», натомість з переліку виберіть «у закладі освіти України» і завантажте довідку з місця навчання про здобуття освіти у вітчизняному закладі.
Під час реєстрації вказують, що навчаються в закордонному закладі освіти, лише ті вступники, які саме в закордонному закладі освіти здобудуть цьогоріч повну загальну середню освіту. Якщо ви цьогоріч здобудете середню освіту за кордоном, а не в Україні, — завантажте копію нотаріально засвідченого перекладу довідки з місця навчання, у якій буде зазначено, що ви «завершуєте здобуття повної загальної середньої освіти в (місяць) 2024 року в (назва закордонного закладу освіти)».
Обов’язковим етапом під час заповнення реєстраційної форми є вибір із запропонованих переліків навчального предмета на вибір, з якого вступник / вступниця бажає пройти тестування, та населеного пункту в Україні, де він / вона планує перебуватиме в дні проведення НМТ, або населеного пункту за кордоном, де він / вона бажає пройти НМТ. Цю інформацію буде використано для розподілу учасників за тимчасовими екзаменаційними центрами. Також вступник / вступниця за потреби матиме змогу вибрати мову, якою бажає отримати завдання сертифікаційної роботи з математики, та/або історії України, та/або біології, та/або географії, та/або фізики, та/або хімії.
Нагадаємо, що вступник / вступниця виконуватиме сертифікаційну роботу НМТ в один день у два етапи, кожен з яких триватиме по 120 хвилин, з перервою у 20 хвилин після першого етапу.
Сертифікаційна робота НМТ міститиме завдання з чотирьох навчальних предметів: обов’язкових — українська мова, математика та історія України, і на вибір — українська література, або іноземна мова (англійська, іспанська, німецька, французька), або біологія, або фізика, або хімія, або географія.
Зважте на те, що навчальні предмети, які увійшли до обов’язкових, будуть автоматично зазначені в сервісі реєстрації, тож із запропонованого переліку потрібно буде вказати лише один з предметів на вибір. Реєстрація для проходження тестування з меншої або більшої кількості предметів неможлива.
Третім кроком реєстрації за допомогою спеціального сервісу є завантаження в персональному кабінеті копій документів.
Під час реєстрації на НМТ вам точно потрібно завантажити сканкопії та/або фотокопії:
паспортного документа або іншого документа, що посвідчує особу, на підставі якого здійснюється реєстрація для участі в НМТ;
документа, що підтверджує інформацію про освіту: довідки з місця навчання, яка підтверджує, що особа завершує здобуття повної загальної середньої освіти у 2024 році (для цьогорічних випускників), або свідоцтва про повну загальну середню освіту (для випускників минулих років);
документа, що підтверджує внесену інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП): картки платника податків або паспорта громадянина України, до якого внесено дані про РНОКПП.
За потреби вступник / вступниця має також додати копії:
свідоцтва про зміну імені, та/або свідоцтва про шлюб, та/або свідоцтва про розірвання шлюбу (для осіб, у документах яких є розбіжності в персональних даних);
медичного висновку про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього оцінювання за формою первинної облікової документації № 086-3/о «Медичний висновок про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання», затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 29 серпня 2016 року № 1027/900 (для осіб з особливими освітніми потребами);
нотаріально засвідченого перекладу українською мовою документів, наданих для реєстрації (для осіб, які подають документи, оформлені іноземною мовою);
документа, що підтверджує причину невнесення інформації про РНОКПП (для осіб, які відмовилися від прийняття РНОКПП та мають відповідну відмітку в паспорті, або іноземців, не зареєстрованих в Україні як платники податків);
документа, що підтверджує причину, яка унеможливлює участь в основних сесіях НМТ.
Звертаємо особливу увагу на те, що в разі ненадання тих чи тих копій документів або надання копій, що не відповідають вимогам, вступнику / вступниці буде відмовлено в реєстрації.
Після надсилання на обробку реєстраційних даних і документів рекомендуємо переглядати інформацію в персональному кабінеті. Якщо замість повідомлення про успішну реєстрацію і можливість сформувати сертифікат буде повідомлення про потребу виправити недоліки, необхідно якнайшвидше це зробити. Перелік недоліків буде зазначено в самому повідомленні (надання недостовірної інформації, ненадання копій документів або надання копій документів, які не відповідають вимогам законодавства, неможливість створення особливих (спеціальних) умов для проходження НМТ, зазначених у медичному висновку).
Виправити й повторно надіслати все на перевірку до регіонального центру можна до 15 квітня.
До 15 квітня в персональному кабінеті можна буде вносити зміни щодо такого:
навчальний предмет на вибір, з якого вступник / вступниця бажає пройти тестування;
населений пункт в Україні або за кордоном, де вступник / вступниця перебуватиме в дні проведення НМТ;
інформація про потребу в проходженні НМТ під час додаткових сесій.
Вступники / вступниці, які мали намір пройти НМТ, але не могли зареєструватися в установленому порядку, повинні були в межах часу, відведеного для реєстрації, особисто звернутися до відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти за місцем проживання (перебування).
У разі потреби за консультацією та/або технічною допомогою з питань реєстрації вступник / вступниця міг / могла звернутися до пункту реєстрації.
Реєстрація на національний мультипредметний тест (НМТ) розпочнеться 3 квітня й триватиме до 3 травня.
Зареєструватися можна буде в персональному онлайн-кабінеті вступника, повідомляють в Українському центрі оцінювання якості освіти.
Щоб створити персональний кабінет, вступнику потрібно скористатися спеціальним сервісом, який почне діяти одночасно з початком реєстрації.
Щоб зареєструватися для участі в НМТ, потенційному учаснику тестування потрібно створити персональний кабінет на сайті Українського центру оцінювання якості освіти та виконати наступні дії:
унести особисті дані й інформацію щодо участі в НМТ;
завантажити в електронній формі сканкопії та/або фотокопії реєстраційних документів;
підтвердити бажання взяти участь у НМТ;
надіслати внесену інформацію та копії документів на обробку до регіонального центру;
сформувати Сертифікат НМТ 2023 року.
Для реєстрації знадобляться копії документів:
паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, на підставі якого здійснюється реєстрація для участі в НМТ;
документа, що підтверджує інформацію про освіту: довідки з місця навчання, яка підтверджує, що особа завершує здобуття повної загальної середньої освіти у 2023 році (для цьогорічних випускників), або свідоцтва про повну загальну середню освіту (для випускників минулих років);
документа, що підтверджує внесену інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП): картки платника податків або паспорта громадянина України, до якого внесено дані про РНОКПП.
Також можуть знадобитися копії:
свідоцтва про зміну імені, та/або свідоцтва про шлюб, та/або свідоцтва про розірвання шлюбу (для осіб, у документах яких є розбіжності в персональних даних);
медичного висновку про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього оцінювання за формою первинної облікової документації № 086-3/о "Медичний висновок про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання", затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 29 серпня 2016 року № 1027/900 (для осіб з особливими освітніми потребами);
нотаріально засвідченого перекладу українською мовою документів, наданих для реєстрації (для осіб, які подають документи, оформлені іноземною мовою);
документа, що підтверджує причину невнесення інформації про РНОКПП;
документа, що підтверджує причину, яка унеможливлює участь в основних сесіях НМТ.
Кожна копія документа, яку потенційний учасник НМТ буде завантажувати в персональному кабінеті, повинна бути сканованою або сфотографованою копією його оригіналу у вигляді окремого файла у форматі .png або .jpg розміром не більше 1 Мб; зображення повинно бути чітким та повнорозмірним (без обрізань сторін документа); текст на зображенні має бути розбірливим і вільно читатися.
Під час реєстрації вступник матиме змогу вибрати предмет додаткового блоку.
Навчальні предмети, які увійшли до основного блоку НМТ – українська мова та математика – будуть автоматично зазначені в сервісі реєстрації, тож вступникові потрібно буде вибрати із запропонованого переліку лише один із предметів другого блоку НМТ.
Також в особистому кабінеті можна буде обрати населений пункт в Україні або за кордоном, де перебуватиме учень в дні проведення НМТ.
Після надсилання інформації на обробку, у разі помилки, до 7 травня в персональному кабінеті можна буде внести зміни щодо:
назви навчального предмета додаткового блоку, з якого вступник бажає пройти тестування;
населеного пункту в Україні або за кордоном, де він перебуватиме в дні проведення НМТ;
потреби в проходженні НМТ під час додаткових сесій.
Підтвердженням факту реєстрації для участі в НМТ є Сертифікат.
Цей документ вступник зможе сформувати у своєму персональному кабінеті, коли регіональний центр підтвердить реєстрацію вступника для участі в НМТ.
Ця функція стане доступною не пізніше ніж через сім календарних днів із дня надсилання інформації на обробку.
Нагадаємо, для вступників вже доступні демонстраційні версії з англійської мови, фізики, української мови, математики та історії України.
До уваги майбутніх учасників та учасниць ЗНО-2022 та їхніх батьків!
1. Перед тим як зареєструватися для участі в ЗНО визначтесь з 4 предметами, з яких ви хочете отримати оцінку ДПА:
- українська мова;
- математика;
- історія України / іноземна мова;
- один з навчальних предметів на вибір учня (історія України, біологія ,
географія, фізика, хімія, іноземна мова).
2. Ознайомтесь з наказом Міністерства освіти і науки України від 13.10.2021 №1098 «Про затвердження прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2022 році». Добре вичитайте додаток 4 щоб визначити предмети, які потрібні для спеціальності, на яку ви хочете вступати у заклад Вищої освіти. (Наказ додається)
3. Учень має право пройти ЗНО з 5 предметів безкоштовно, якщо є потреба чи бажання здати більше предметів, то потрібно оплатити проходження ЗНО (іноземна мова - 789грн, інші предмети – 354грн)
4. Якщо ви визначились з ДПА і ЗНО:
- зробіть фото 3*4;
- на YouTube каналі Українського центру оцінювання якості вам розкажуть, як самостійно зареєструватися для участі в ЗНО і в які терміни, які обов’язкові предмети ДПА, на що варто звернути увагу під час реєстрації кожній категорії учасників.
Запрошуємо до перегляду:
https://www.youtube.com/channel/UC_lBjusi7MNzxjQhtNSH_jw/videos
- знайомтесь з презентацією Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти.
5. Можете зареєструватись самостійно і принести готові документи заступнику директора Ірині Іларіонівні Семчишин.
!!! За бажанням ви можете зареєструватись у ліцеї з допомогою Ірини Іларіонівни.
Для цього прийдіть у ліцей у зручний для вас час (до 16 години) з:
- фото 3*4
- паспортом (ID карткою)
- 2 листками (А4)
- файлом
- чітким визначенням предметів для ДПА-ЗНО.
Уже з 5 січня 2022 року на сайті ЛРЦОЯО http://lv.testportal.gov.ua
абітурієнти з Волинської, Львівської та Рівненської областей матимуть можливість зареєструватися на участь у пробному зовнішньому незалежному оцінюванні.
Алгоритм реєстрації нескладний:
1. зайти на сайт ЛРЦОЯО lv.testportal.gov.ua на сторінку «Пробне ЗНО-2022. Реєстрація».
2. Ознайомитися з документами, що регламентують проведення пробного тестування.
3. Заповнити на сайті реєстраційну форму, сформувати та відправити електронну заяву. Отримати логін та код доступу до інформаційної сторінки учасника ПЗНО (далі - інформаційна сторінка).
4. Зайти на інформаційну сторінку, сформувати і роздрукувати квитанцію для сплати вартості послуг. Вартість участі одного учасника в одному тестуванні становить 300 грн.
5. Здійснити оплату на основі цієї квитанції протягом чотирьох днів, але не пізніше 25 січня 2022 року. Кошти, перераховані після 25 січня, зараховуватись не будуть.
Скористайтеся можливістю — зареєструйтеся та пройдіть пробне ЗНО!
Бажаємо успіху!
Ви плануєте вступати до закладів вищої освіти чи здобуваєте цьогоріч повну загальну середню освіту?! Потрібно проходити зовнішнє незалежне оцінювання, але Ви ще вагаєтесь, які саме предмети обрати та як реєструватись?
Львівський регіональний центр оцінювання якості освіти пропонує вам ознайомитись із процедурою зовнішнього незалежного оцінювання під час ПРОБНОГО ЗНО та йти на основну сесію ЗНО впевнено! Скористайтесь нагодою пройти процедуру від А до Я.
Зареєструйтесь з 05 до 22 січня 2022 р. на сайті www.lv.testportal.gov.uа!
Терміни проведення пробного ЗНО-2022:
19.03.2022 – українська мова, українська мова та література;
26.03.2022 – біологія, географія, історія України, математика, математика (стандарт), англійська мова, іспанська мова, німецька мова, французька мова, фізика, хімія.
Більше інформації та порядок реєстрації проведення пробного ЗНО розміщено в розділі «Сфера діяльності» у вкладці «Пробне ЗНО» на сайті Львівського РЦОЯО – www.lv.testportal.gov.ua або на сайті Українського центру оцінювання якості освіти – testportal.gov.ua
Пам’ятайте: лише той,
хто ретельно підготувався,
має можливість імпровізувати!
1. Терміни зовнішнього незалежного оцінювання ( далі – ЗНО)
Реєстрація з 01 лютого до 09 березня 2022 р.
Основна сесія з 23 травня до 17 червня 2022 р.
Додаткова сесія – 23 червня до 15 липня 2022 р.
2. Учасники ЗНО зможуть обирати предмети з переліку :українська мова, українська мова і література, історія України, математика, математика рівня стандарт, біологія, хімія, фізика, географія, англійська мова, німецька мова, французька мова, іспанська мова.
3. Кожен учасник ЗНО матиме змогу скласти тест із п’яти предметів безкоштовно.
4. Результати зовнішнього незалежного оцінювання з чотирьох предметів:
1) з української мови;
2) з математики рівня стандарт
3) з іноземної мови або історії України (період ХХ – початок ХХІ століття)
4) та четвертого предмета (із переліку предметів ЗНО) за вибором випускників та учнів (слухачів, студентів) закладів загальної середньої освіти, професійно-технічної освіти та вищої освіти, які завершують здобуття повної загальної середньої освітиу 2022 році зараховуватимуть як результати державної підсумкової атестації (ДПА).
5. Тестові матеріали для ЗНО з історії України,математики, біології, географії, фізики, хімії будуть перекладені мовами національних меншин.
6. Для участі в конкурсі на навчання у заклади вищої освіти України абітурієнти зможуть подати Сертифікат ЗНО з 2019 по 2022 роки.
7. Абітурієнти матимуть право подати до п’яти заяв (на місця державного та регіонального замовлення) (п.1 р.VI Умови прийому).
8. Розширено перелік спеціальностей для вступу в магістратуру, на які необхідно буде проходити єдине фахове вступне випробування (Умови прийому).
9. Результати ЄВІ за 2020 - 2022 роки – дійсні.
Львівський регіональний центр оцінювання якості освіти запрошує майбутніх абітурієнтів відвідати наш сайт www.lv.testportal.gov.ua і скористатись матеріалами для підготовки до ЗНО: програми ЗНО, характеристики сертифікаційних робіт ЗНО 2022 року та пройти онлайнове тестування тощо.
Додаткова інформація:
www. testportal.gov.ua – сайт Українського центру оцінювання якості освіти;
www.lv.testportal.gov.ua. – сайт Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти;
0322422660 - гаряча лінія Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти.
Львівським регіональним центром оцінювання якості освіти здійснено розподіл учасників ЗНО за пунктами проведення у Волинській, Львівській та Рівненській областях.
З 29 квітня 2021 р. учасники, зареєстровані для участі в основній сесії ЗНО, матимуть можливість роздрукувати запрошення-перепустки, де вказано адреси пунктів проведення ЗНО на кожен з обраних предметів тестування.
Заходьте на сайт - https://testportal.gov.ua/
Обирайте розділ ЗНО/ДПА «Інформаційна сторінка»
Вводьте номер Сертифіката та пін-код, що міститься у ньому, а також рік отримання Сертифіката
Завантажуйте запрошення-перепустку із адресами пунктів тестування
Допуск учасників у пункти проведення ЗНО здійснюється за наявності:
документа, що посвідчує особу (оригінал паспорта, ІD картки чи свідоцтва про народження),
Сертифіката;
запрошення-перепустки у дні проведення тестувань з 10.15 год. до 10 год.50 хв.
При втраті Сертифіката необхідно зробити дублікат - https://lv.testportal.gov.ua/index.php/dublikaty-sertyfikativ, оскільки без Сертифіката Вас не допустять до пункту проведення ЗНО
Бажаємо успіху!
До уваги майбутніх вступників!
Національний університет «Львівська політехніка» проводить Всеукраїнську олімпіаду з конкурсних предметів (української мови, математики, фізики, хімії, біології, географії, іноземної мови та історії України), за результатами якої Ви зможете отримати до 20 додаткових балів до сертифікату ЗНО!
Олімпіада проводиться у два тури:
I тур — дистанційний (в онлайн-режимі) 02, 03, 09, 11 квітня 2021 року;
II тур — 17 квітня 2021 року.
Електронна реєстрація учасників І туру Олімпіади з 01 березня по 11 квітня 2021 року.
Детальнішу інформацію можна отримати:
тел.: (032) 258-24-06
(097) 305-69-55
(067) 710-21-24
(099) 055-21-98
e-mail: abc@lpnu.ua
Актуально для майбутніх учасників ЗНО
З 01 лютого 2021 розпочалась реєстрація для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні 2021 року. Кожній особі, яка планує брати участь в ЗНО потрібно зробити 4 кроки.
І крок. Заповнити заяву реєстраційну картку
- Самостійно або за допомогою осіб, відповідальних за здійснення реєстрації, необхідно cформувати заяву реєстраційну картку, скориставшись спеціальним сервісом, на сайті УЦОЯО https://zno.testportal.com.ua/registration. Випускники закладів загальної середньої освіти, учні (студенти) закладів профтехосвіти і студенти закладів вищої освіти І-ІІ р.а., які здаватимуть ДПА у поточному році, реєструються за місцем навчання.
ІІ крок. Сформувати пакет реєстраційних документів
1) роздрукувати реєстраційну-картку та вклеїти дві фотокартки 3Х4;
2) копію документа, що посвідчує особу: ІD картки або 1 ст. паспорта, завірену особистим підписом;
3) копію документа про здобуття повної загальної середньої освіти (для випускників попередніх років);
4) додаткові документи за потреби:
· для створення особливих умов (оригінал висновку закладу охорони здоров’я форми 086-3/о);
· при зміні прізвища (копію документа про зміну прізвища);
· щодо участі у додатковій сесії (заяву, а також підтвердження про навчання чи перебування за кордоном під час проведення основної сесії);
· нотаріально завірений переклад українською мовою документів (у разі надання документів іноземною мовою).
ІІІ крок. Надіслати пакет реєстраційних документів
Готовий комплект реєстраційних документів:
1) випускники закладів ЗСО подають комплекти документів до свого закладу освіти. До 01.03.2021 р. вони повинні бути надіслані до ЛРЦОЯО.
IV крок: Отримати відповідь від регіональних центрів
Завершенням успішної реєстрації є надісланий абітурієнту Сертифікат ЗНО-2021.
Учасник може отримати відмову, якщо комплект документів був сформований некоректно. Такий учасник повинен виправити недоліки та надіслати до регіонального центру новий пакет документів до 05.03.2021 (за відтиском поштового штемпеля).
Контакти ЛРЦОЯО:
www.lv.testportal.gov.ua – сайт Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти
(032) 2422660 – телефон гарячої лінії ЛРЦОЯО.
Не відкладайте реєстрацію до останніх днів!
Три короткі відео про ЗНО-2021
Переглянути їх можна за посиланнями:
1) https://bit.ly/36PiWeH - особливості формату ЗНО-2021;
2) https://bit.ly/3ovCivb - особливості ЗНО з української мови і літератури у 2021 році;
3) https://bit.ly/3gl7Bpv - особливості ЗНО/ДПА з математики у 2021 році.