ВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОГО ЗАНЯТТЯ  

Сьогодні освіта постала перед альтернативою: або зробити відчайдушний, рішучий стрибок на підніжку останнього потяга, що швидко прямує в новий світ високих технологій та інноваційного розвитку, або зостатись на пероні науково-педагогічної відсталості. Ми не можемо залишитись осторонь, і тому ми повинні озброїтись знаннями, вміннями та навичками, необхідними для входження в світ інновацій.

загально-педагогічні вимоги;

психологічні вимоги;

дидактичні вимоги;

гігієнічні вимоги.

 

І. Загально-педагогічні вимоги:

пріоритет особистості дитини в організації освітнього процесу;

врахування вікових та індивідуальних особливостей дитини;

орієнтація на процес навчання;

орієнтація на особистісні досягнення дітей;

створення емоційно-актуального фону заняття;

педагогічний такт і культура мовлення;

пізнавальна самостійність дітей;

чітке визначення освітніх, виховних і розвивальних завдань.

 

ІІ. Психологічні вимоги:

врахування психологічних особливостей кожної дитини;

нормальний психічний стан і стійкий настрій вихователя і дітей;

розумна наполегливість і доброзичливість вихователя до дітей;

педагогічна етика і психологічний такт.

 

ІІІ. Дидактичні вимоги:

раціональне використання кожної хвилини заняття;

раціональна єдність словесних, практичних, наочних та ігрових методів навчання;

зв’язок з раніше вивченим та з попереднім досвідом дитини;

формування навчальних умінь дітей;

заохочення прагнень дітей знаходити свій спосіб виконання завдання, творче використання матеріалів та попередньо отриманих знань.

 

ІV. Гігієнічні вимоги:

температурний режим;

норми освітлення;

провітрювання;

відповідність меблів нормативам;

чергування видів навчальної роботи.