Сьогодні освіта постала перед альтернативою: або зробити відчайдушний, рішучий стрибок на підніжку останнього потяга, що швидко прямує в новий світ високих технологій та інноваційного розвитку, або зостатись на пероні науково-педагогічної відсталості. Ми не можемо залишитись осторонь, і тому ми повинні озброїтись знаннями, вміннями та навичками, необхідними для входження в світ інновацій.
♦ загально-педагогічні вимоги;
♦ психологічні вимоги;
♦ дидактичні вимоги;
♦ гігієнічні вимоги.
♦ пріоритет особистості дитини в організації освітнього процесу;
♦ врахування вікових та індивідуальних особливостей дитини;
♦орієнтація на процес навчання;
♦орієнтація на особистісні досягнення дітей;
♦ створення емоційно-актуального фону заняття;
♦ педагогічний такт і культура мовлення;
♦ пізнавальна самостійність дітей;
♦ чітке визначення освітніх, виховних і розвивальних завдань.
♦врахування психологічних особливостей кожної дитини;
♦ нормальний психічний стан і стійкий настрій вихователя і дітей;
♦ розумна наполегливість і доброзичливість вихователя до дітей;
♦ педагогічна етика і психологічний такт.
♦ раціональне використання кожної хвилини заняття;
♦ раціональна єдність словесних, практичних, наочних та ігрових методів навчання;
♦зв’язок з раніше вивченим та з попереднім досвідом дитини;
♦формування навчальних умінь дітей;
♦ заохочення прагнень дітей знаходити свій спосіб виконання завдання, творче використання матеріалів та попередньо отриманих знань.
♦ температурний режим;
♦ норми освітлення;
♦ провітрювання;
♦ відповідність меблів нормативам;
♦чергування видів навчальної роботи.