Моніторинг якості знань здобувачів освіти у 2021-2022 н.р.

Відповідно до плану роботи ліцею на 2021-2022 навчальний рік, з метою вивчення рівня навченості та виявлення якісних змін у розвитку здобувачів освіти, визначення рівня сформованості у ліцеїстів умінь застосовувати набуті знання і вміння на практиці, для об’єктивної характеристики роботи вчителів, був проведений моніторинг якості знань здобувачів освіти з математики у 5-х та 10-х класах.  Завдання моніторингів були підібрані відповідно до вивченого матеріалу та складені у форматі завдань зовнішнього незалежного оцінювання.

Результати моніторингу:

З математики:

Характерні помилки :

 

Порівняння показників якості знань учнів з математики за 4 клас,  середній бал з математики за І семестр 2021-2022 навчального року та роботу з моніторингу:

Характерні помилки :

1.  При знаходженні значень однієї тригонометричної функції, якщо відомо значення іншої.

2.  При піднесенні до квадрата лівої і правої частини ірраціонального рівняння.

3.  Замість області значень функції знаходили область визначення функції.

4.  При розв’язування нерівності з модулем.

5.  При знаходженні відповідностей між кутами нахилу відрізка та довжиною його проекції на площину.