Відповідно до плану роботи ліцею на 2021-2022 навчальний рік, з метою вивчення рівня навченості та виявлення якісних змін у розвитку здобувачів освіти, визначення рівня сформованості у ліцеїстів умінь застосовувати набуті знання і вміння на практиці, для об’єктивної характеристики роботи вчителів, був проведений моніторинг якості знань здобувачів освіти з математики у 5-х та 10-х класах. Завдання моніторингів були підібрані відповідно до вивченого матеріалу та складені у форматі завдань зовнішнього незалежного оцінювання.
Результати моніторингу:
З математики:
Характерні помилки :
При обчисленні в стовпчик.
При знаходженні дробу від числа.
При перетворенні годин у хвилини, гектарів у метри квадратні.
При перетворенні формул для обчислення площі та периметра прямокутника.
Порівняння показників якості знань учнів з математики за 4 клас, середній бал з математики за І семестр 2021-2022 навчального року та роботу з моніторингу:
Характерні помилки :
1. При знаходженні значень однієї тригонометричної функції, якщо відомо значення іншої.
2. При піднесенні до квадрата лівої і правої частини ірраціонального рівняння.
3. Замість області значень функції знаходили область визначення функції.
4. При розв’язування нерівності з модулем.
5. При знаходженні відповідностей між кутами нахилу відрізка та довжиною його проекції на площину.