Анкетування батьків (оцінювання якості освітніх та управлінських процесів)

Дизайн приміщень Чистота та облаштування туалетних кімнат Чистота та облаштування спортзалу

17. Якого запитання не вистачає у цій анкеті? Надайте на нього відповідь.


  • "Не встигаємо засвоїти всю програму, особливо онлайн, дитина відволікається під час дистанційки і не все розуміє, а перепитати вчителя немає часу, оскільки урок швидко завершується.Буває не якісний інтернет, перебої а це збиває дитину з думки. "

  • Меню для дітей вегетеріанців. Хочеться, щоб його ввели.

  • Чому немає питання про навчання під час війни. Я б не хотіла, щоб дитина ходила, тому, що в школі немає умов для перебування, під час тривоги. Підвали, це не є бомбосховище. Як планується таку кількість дітей, під час тривоги завести в підвал?

  • За який період оцінювати роботу дирекції?Багато років був авторитарний директор ліцею, а тепер керівниця закладу - має демократичний стиль спілкування.

  • Як діти будуть ходити до школи в воєнний час?

  • Чи повинне керівництво ліцею прислухатись до батьків?-Так

  • Бракує батьківських зборів та живого спілкування.

  • Дуже погано, що більша половина вчителів не відповідально відносяться до НІТу, аргументуючи, що він не працює. Хоча є вчителі, які дуже відповідальні і все в них працює. Думаю адміністрація мала б якось впливати на таких вчителів. Для батьків старшокласників це дуже важливий метод контролю дітей: і їхнього відвідування, і оцінок і домашніх завдань.

  • Чи потрібен урок "Правила етикету"? Відповідь: Так, звісно потрібний, діти часто беруть поганий приклад з інших, але не можуть розрізнити чи це правильно чи ні! Потрібно щоб була довірена людина(вчитель) який зможе комунікувати з дітьми і навчить шукати правильні рішення і відповіді в різних життєвих ситуаціях. Наші діти вміють - говорити(іноді багато говорити), але не вміють домовлятись.

  • Пропозиції про покращення освітнього процесу в школі.

  • Чи задоволені Ви рівнем викладання іноземних мов у ліцеї? Не зовсім. Діти важко сприймають граматику, тому варто було б саме на граматику виділити більше годин.

  • У нас є запитання щодо асортименту їдальні, хотілося б якоїсь піци та фруктів для дітей

  • Чи влаштовує вас дистанційне навчання?Відповідь ні !

  • Чи використувуються у навчанні новітні технології? Так, частково

  • Чи цікаво дитині на уроках?В ліцеї дуже цікаво і доступно проводять уроки

  • Чи задоволені Ви онлайн освітою в закладі? Не задоволена.Виводити дітей на навчання у військовий стан в країні абсурд. ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ!!!!!Забезпечити і налагодити онлайн формат навчання. Оскільки, усі відповідальні і думаючи батьки з 1 вересня дитину будуть зберігати у безпеці.Відповідно притримають дома.А для цього потрібно якісний підхід і відповідальне ставлення до онлайн навчання.

  • Чи ставляться вчителі до учнів з повагою? Не завжди і не всі

  • На скільки добре вчителі старших класів залучають (мотивують) дітей до навчання?

  • Чи проводить вчитель виховну годину з дітьми про булінг? Дуже рідко.

  • Чи влаштовує дистанційне навчання?

  • Частково.

  • Чи смачна їжа у їдальні? Ні, тому й дитина не хоче їсти.

  • Як на вашу думку має бути влаштоване навчання і як стимулювати дітей до навчання ( цікаві матеріали, практичні завдання , вихід на підприємства та заклади науки, культури, розвиток мислення та інтерактивну а не суха теорія )

  • Як покращити навчальний процес?

  • 1.Замінити викладачів, які не зацікавлені у покращені знань їхніх учнів (набір молодих креативних вчителів ) і позбавитись некомпетентних формалістів (щорічна акредитація вчителів)

  • 2. Розробити цікаві програми навчання.

  • 3. Оновити застарілу матеріально-технічну базу.

  • 4.вчителі повинні працювати над помилками своїх учнів, але просто виставляти оцінки (розбір помилок після контрольних, самостійних, тощо…)

  • 5. Регулярне ведення електронного щоденника, а не виставлення оцінок в кінці року(батьки повинні розуміти, як вчаться їхні діти і приймати міри одразу)

  • Чи хтось з педагогічного колективу ображає дітей? Загалом, було б добре, якби у школі іноді проводили опитування учнів щодо рівня викладання дисциплін, щодо ставлення до них учителів тощо